Administrator/Grafik
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 11109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:04, 14 Sie 2007 Temat postu: Obowiązki moderatora |
|
Obowiązki moderatora
1. Wchodzić codziennie na forum (a przynajmniej 3-4 razy tygodniowo) i sprawdzać nowe posty w tematach, które się moderuje.
2. Karać ostrzeżeniami użytkowników łamiących regulamin.
3. Wydzielać z tematów posty do Śmietnika, które:
• nie wnoszą nic do tematu (off-topic, spam)
• są reklamami innych forów, stron, blogów, for itp.
• zawierają wulgaryzmy (nawet z kilkoma literami zacenzurowanymi) nie pozwalające zrozumieć czytającemu treści postu oraz gdy ilość użytych przekleństw jest duża.
4. Przenosić bezsensowne, powtarzające się, łamiące regulamin, tematy do Śmietnika.
5. W postach i tematach przeniesionych do Śmietnika napisać na końcu tematu post, który informuje, dlaczego dany temat/post został przeniesiony do Śmietnika.
6. Edytować post użytkownika (tzn. Edit by [tu nick moderatora, który moderuje]: [tu treść]) na czerwono, kiedy ostrzega się go, aby więcej nie łamał regulaminu (nie dotyczy spamu, który się od razu przenosi do Śmietnika!) lub gdy przyznaje się użytkownikowi ostrzeżenie.
7. Informować administratora o planowanych wyjazdach, podczas których, moderator nie będzie miał dostępu na forum (termin wyjazdu i powrotu).
8. Cenzurować gwiazdkami (*) bądź literą „x” na czerwono wszystkie litery w wulgaryzmie użytym przez użytkownika.
9. Łączyć w jeden post, kilka wiadomości napisanych przez tego samego użytkownika pod rząd.
10. Kasować w shoutboxie wiadomości łamiące regulamin korzystania z shoutboxa.
Moderator ma prawo:
1. Darować użytkownikowi złamanie regulaminu i nie przyznać ostrzeżenia (ale upominać słownie w postaci edytowania postu musi!), jeśli użytkownik złamał regulamin pierwszy raz w dodatku nie dotkliwie.
2. Poprosić administratora o zbanowanie danego użytkownika nie posiadającego jeszcze limitu 5 ostrzeżeń, ale nagminnie łamiącego regulamin, mimo uwag i ostrzeżeń moderatora.
3. Złożyć w każdej chwili rezygnację ze swojego stanowiska.
4. Poprosić o maksymalnie 6 działów do moderowania, gdy zaczyna swoją funkcję.
5. Poprosić administratora o więcej działów do moderowania po upływie dwóch tygodni od zostania moderatorem.
Ostatnio zmieniony przez Arti dnia Pią 20:44, 21 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|